Click here for Myspace Layouts

Rabu, 19 Oktober 2011

Izinkan aku mencintaimu kerana ALLAH

″Ketika aku menyayangimu kerana akidahmu..
″Ketika aku meluruskanmu kerana tak ingin kau berbelok arah..
″Ketika aku mendoakanmu tanpa kau tahu..
″Ketika aku berlapang dada dgn teguranmu..
″Ketika aku tersenyum untuk kebahagiaanmu..
″Ketika aku mberi harapan saat kau mulai terjatuh..
″Ketika aku tanpa jemu membantumu..
″Ketika sahutan salam menyapa saat kita bertemu..
″Ketika aku begitu cepat melupakan kesalahanmu..
″Ketika aku membuka lebar-lebar pintu maaf untukmu..
″Ketika aku menjaga rahsiamu..
″Ketika kita duduk bsama dan pbicaraan kte selalu ttuju kpd kebaikan..

Dan

″Ketika suatu saat nnt aku perlu melepasmu dgn penuh keikhlasan..

dan jika ALLAH takdirkn aku utk mcintaimu…
"izinkan aku mlabuhkan cinta pdmu kerna ALLAH"































Tiada ulasan:

Catat Ulasan